Autor |
Wiadomość |
Misiek
|
Wysłany:
Wto 17:18, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
...o!
Ten zrozumiałem! |
|
|
m.
|
Wysłany:
Wto 16:41, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
ok |
|
|
Karasu
|
Wysłany:
Wto 9:59, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
m. napisał: |
świata 40k kiedy zamieża cie zrobić te larpa w swiecie |
Ja bardzo przepraszam, że się czepiam, ale bardzo proszę o jakąś czytelność postów...
Pozdrawiam |
|
|
Kiundolf
|
Wysłany:
Pon 22:59, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
juz tylko za 37 992 lata |
|
|
m.
|
Wysłany:
Pon 21:47, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
świata 40k kiedy zamieża cie zrobić te larpa w swiecie |
|
|
P.(niezalogowany)
|
Wysłany:
Wto 13:30, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Mechanika Anuvaraku ma jedną wade - trzeba się ostro natrudzić i kilka razy strzelić aby cokolwiek komukolwiek zrobić. Mechanike świata 40k warto by zostawić najprostrzą możliwą - strzał=trup, dla postaci opancerzonych Nstrzałów=trup. Natomiast warto się skoncentrować na innych aspektach odgrywania postaci - umiejętnościach niebojowych i całej gamie tła.
Odnośnie samego ASG - warto zostać przy szajs-ASG w systemie przyszłościowym. Jako i larpowiec i airsoftowiec wiem co mówie - sporo osób boi się postrzału z replik ASG (że boi się niesłusznie nie ma znaczenia), wobec tego dla tych osób - oraz z powodów finansowych - warto nie wychodzić poza allegro. Chyba ze do celów specjalnych. |
|
|
Eustachy i Teodor
|
Wysłany:
Pon 12:44, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Mechanika jest sensowna choć jest w niej kilka drobiazgów które mi nie specjalnie leżą.
Po pierwsze uzależnienie ceny punktowej broni od przyniesionego sprzętu.
Zrobi się z tego zabawa dla ASGowców i ludzi których stać na AEG. Fakt że koszt punktowy jest większy ale i tak wprowadza to ogranicza to finansowo osoby nie bawiące się na co dzień w ASG.
My tworząc LARPa w klimatach Space Opery ograniczyliśmy broń do zabawek dla dzieciaków - zarówno na kulki jak i na strzałki (ach te lasery).
Ceny wahają się od kilkunastu do 30 -40 zł (karabiny i strzelby)
Ceny punktowe uzależniliśmy od zadawanych obrażeń. Zakładamy że karabin strzelający serią zada większe obrażenia niż broń strzelająca ogniem pojedynczym. Nawet jeśli seria symulowana jest jednym strzałem.
We wspomnianej mechanice wymagało by to nieznacznego przeskalowania PŻ.
I tu dochodzi druga sprawa - bezpieczeństwo i zapis:
"Ze względu na bezpieczeństwo graczy wobec przewidywanych walk na bardzo krótki dystans (broń biała), posiadacze broni ASG o dużej mocy (ponad 400fps) mają zakaz strzelania do kogokolwiek z bezpośredniej odległości. Proponujemy również aby podczas gry ograniczyć się do ognia pojedynczego."
Co to jest bezpośrednia odległość ? Co znaczy proponujemy ?
Nie wiem jak to ma wyglądać w WH4000 ale chyba tamtejsza technika nie ogranicza sie do naprawienia broni?? Co z otwieraniem zamków elektronicznych choćby, czy umiejętnością korzystania z komputerów.
Nie widzę też zasad ogłuszenia ?
Mechanika która tam jest przedstawiona nastawiona jest na wyrzynkę (ekwipunek ogranicza się do broni i zbroi + środki medyczne)
Osoby tworzące zabawę WH4000 powinny, przed wyborem/tworzeniem mechaniki zastanowić się czy chcą tworzyć fabularnego LARPa czy też grę terenową/strzelankę ASG w realiach 40stki.
(Nie twierdzę że któraś z opcji jest gorsza każda ma swój urok)
Pod tym adresem znajduje się podręcznik do LARPa Anuvarak - jego mechanika sprawdziła się w praniu już dwukrotnie -zarówno w momentach "fabularnych" jak i "wygrzewie". Jest w zarysach dość podobna do Techno - Fanatasy ale bardziej rozbudowana (nie skomplikowana a rozbudowana;-) )
http://www.deviantart.com/deviation/58565299/
Wkrótce powinna się pojawić kolejna edycja z poprawkami w kilku umiejętnościach
Pozdrawiam. |
|
|
Cyel
|
Wysłany:
Wto 17:39, 11 Wrz 2007 Temat postu: Mechanika techno-fantasy (Orkon 2007) |
|
Kilka postów w dół strony znajdziecie zasady LARPa technofantasy który dotąd odbył się dwukrotnie na Orkonie. W pierwszym brałem udział i wydaje mi się,że zasady sprawdziły się przyzwoicie.
Rozmowa z organizatorami również pozwala pokładać nadzieję w tych rozwiązaniach -są ogólnie zadowoleni, acz liczę na to,ze niektórzy z nich zechcą się wypowiadać również tutaj,gdyż po obu LARPach mają dalsze pomysły na udoskonalenie zasad.
Oczywiście jest to tylko propozycja, którą za pozwoleniem organizatorów Techno-fantasy możemy zaaplikować o LARPa wh40k. Zapraszam do dyskusji na temat tych rozwiązań i podawania propozycji "uczterdziestkowienia " tych reguł.
Mechanika Techno-fantasy |
|
|