FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Grupy Rekonstrukcji Fantastycznej Strona Główna
»
Złapane w sieci
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kula
Wysłany: Śro 16:39, 16 Maj 2007 Temat postu: Hardkon 2007 - program konwentu
Witam! W imieniu organizatorow, prezentuje program naszego konwentu . Mam nadzieję, że nasza propozycja przypadnie Wam do gustu i pojawicie się latem w Sławutowie. Jesli sami chcielibyscie dołożyć jakiś punkt do programu - jesteśmy otwarci na propozycje . Program jest dość napięty, ale nie na tyle żeby ciekawy LARP się w nim nie zmieścił.
Pełen program na naszej stronie internetowej, w dziale "o konwencie"
warto zajrzeć, bo część punktów programu jest już podlinkowana do szczegółwoych opisów.
Najszybszy kontakt: przez forum, które i ja i Widłak sprawdzamy kilka razy dziennie.
pozdrawiam i zapraszam!
Kula
Hardkonowy program
Sobota 7.7.
10: Akredytacja
Bloodbowl
- trup ściele się gęsto. Na dzieńdobry dostaniecie cos naprawdę ostrego. Ekstremalny mutant rugby i darcia pasów! czyli pierwsze starcie w mechanice pasko ryu.
20: Otwarcie konwentu
- Wojskowo komisja uzupełnień zarządzi pierwszy apel. Biada maruderom!
CTF: nocna gra terenowa
– proste jak konstrukcja cepa. Podkradnij się i wyrwij flagę wrogom z ich terenu. Błoto, krzaki i bieganie po lasach, czyli obowiązują stroje klasy „W”.
Niedziela 8.7.
LARP OTWARCIA - by Latający Dzban
, znana - i uznana marka na dobry początek.
Strategia: gra terenowa
– kolejna runda z puckonowymi grami terenowymi. Dokładny opis już na stronie
WARsztaty wokalne
: part I – nic dodać nic ująć. Poprowadzą to profesjonaliści
WARsztaty aktorskie
: part I
Frantic: wieczorny LARP antyczny
– herosi, bogowie i śmiertelnicy po raz pierwszy na równych prawach. Tej nocy mity staną się rzeczywistością, a rzeczywistość ułudą.
Niespodzianka
nr 11: nocna gra terenowa
Niespodzianka
nr 17: nocna gra terenowa
Poniedziałek 9.7.
Zardzewiały Topór presents: LARP fantasy
– autorski świat, gra o wyjątkowym poziomie realizmu dzięki użyciu bezpiecznej broni.
Warsztaty aktorskie
: reloaded
Warsztaty wokalne
: reloaded
Szachy - live! tournament
– jedno się nie zmienia. W naszych szachach podobnie jak w oryginale, tylko dwóch graczy musi myśleć. Różnica polega na tym, że walczyć… musi każdy.
Alien: Nocny LARP SF
– szybkie przeładowanie karabinu, przyspieszony oddech, wyostrzone zmysły… to nie przygoda z dzierlatką. Chyba, że tymi dzierlatkami będą dzielni, słowiańscy marines.
Wtorek 10.7.
Forgotten Realms: LARP fantasy
- uznana marka rodem z Flambergów. Tym razem ekipa z Łodzi przepłynie przez północ, i po drodze zabierze w dobrze znany rpgowcom świat FR na Ścieżki Starych Bogów
Procarze: terenowa gra fantasy
- Oblężenie zamku, katapulty, balisty, dzikie plemiona i wiele wiele innych… jedno jest pewne - przejdzie do legendy.
Dominacja
: kolejna puckonowa gra gdzie nie potrzebny jest specjalny strój, tylko sprawne mięśnie, wsółdziałanie i odoribna mózgu.
Krzyżacki poker – nocna gra terenowa
, opaskowa. Zostań żołnierzem bitwy, która zmieni bieg historii walk o Pomorze…
Środa 11.7.
Legenda: LARP fantasy
- niespodzianka nr 23, produkcja: Gdańskie Stowarzyszenie Fantastyki ALKOR
Szare Szeregi: gra terenowa
- polska partyzantka vs okupanci. Kotwica znowu zawiśnie ponad ulicami
Dzień Św Rozjebundy (ST. George): chLARP fantasy
– czyli pojedynek o włócznie św. Jerzego. Całodniowa batalia w jeden wieczór! Na ile smoków możesz się porwać by żywym dotrwać do rana? Po czyjej stronie straty będą większe?
Czwartek 12.7.
Gra Główna: turnieje profesyjne
. Magowie porównają swoją wiedzę i moc. Kapłani pokaża jak wielką łaską obdarzają ich bogowie. Wojownicy zmierzą się w brutalnej walce. Wszystko ku uciesze gawiedzi. No i niebagatelna okazja do załapania kilku przydatnych Punktów Postaci na Grę Główną.
Worms – live!
– Jeszcze większe banany, bardziej śmierdzące skunksy i starsze babcie. Najnowsza wersja robali w 2 i 1/2 D.
Gry i zabawy orków
– coś dla zwykłych zwyroli. Nie mamy złudzeń… wiemy, że przyjedziecie.
Gra Główna: prolog
. Koniec szaleństw. Trochę grozy i powagi.
Piątek 13.7.
Gra główna.
Sobota 14.7.
Gra główna
Oficjalne zakończenie konwentu. Nagrody, wyróżnienia, dyplomy i ordery. Potem już tylko….
Afterkon Hardkonight
Forum Grupy Rekonstrukcji Fantastycznej Strona Główna
»
Złapane w sieci
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Ogłoszenia
----------------
zasady forum
LARPowanie w Olsztynie i nie tylko
----------------
LARPy wszelakie
ALLENSTERN - olsztyński LARP
ALLENSTERN 2008
ALLENSTERN 2007
Mechanika teoretyczna
SLAVA - olsztyński LARP
Wh40K - groza przyszłości
Gramy!
----------------
Gramy!
Re-kreacja Fantastyczna
----------------
Ekwipunek i stroje
Broń i opancerzenie
Między nami krasnoludami
Inne rasy ?
Para Bellum
Światy
----------------
Kalderan - opis świata
Wasze komentarze
Gdybanie o Kalderanie
Inspiracje
----------------
kulturalnie
folkowo
Luźna guma
----------------
Skargi i zażalenia
Złapane w sieci
Karczma Bufeta
Ławeczka przed karczmą
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin