Autor |
Wiadomość |
Karasu
Ojciec Założyciel
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Czw 23:38, 17 Sie 2006 |
|
Zresztą to tak jak w życiu - nikt nie ładował w czasie walki wręcz. Strzelało się raz (pomnożyć przez liczbę posiadanych pistoletów ) a potem za broń i walka wręcz.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
draegg
Administrator
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 492
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 6 razy
Skąd: KKK oddział w Łodzi
|
Wysłany:
Pią 4:43, 18 Sie 2006 |
|
Uwaga: na stronie Allensternu [link widoczny dla zalogowanych]
pojawiła się w dziale TWORZENIE POSTACI nowa umiejętność skrytobójczy cios.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draganor
Gość
|
Wysłany:
Pią 8:39, 18 Sie 2006 |
|
Mam pytanko:
Czy postać nie znająca się na walce bronią, lub mająca o niej nikłe pojęcie ma rację bytu w świcie LARPa? Czy liczy się głównie sprawność w walce, celność w rzucaniu woreczkami itp.?
Uważam po prostu, że spędzający młodość nad księgami mag nie miał czasu na naukę fechtunku, cyrulik noża używa jedynie do siekania ziół, medyk do cięcie wnętrzności (w sensie - operacji, oczywiście ), to samo dotyczy jeszcze paru innych koncepcji postaci.
|
|
|
|
|
Cin
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z nikąd
|
Wysłany:
Pią 10:56, 18 Sie 2006 |
|
Tak na zdrowy rozum- nie musisz się przecież pchać do ludzi z bronią i walczyć....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Karasu
Ojciec Założyciel
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Pią 11:10, 18 Sie 2006 |
|
To nie jest gra oparta na Wahrammer Fantasy Battle. W filmiku jest dużo walki, ale zwróćcie uwagę, co pokazuje się w trailerach filmowych - długie dochodzenia? Godzinne rozmowy? Nie. Więc i tu nie sugerujcie się tak wściekle.
Fakt, że zaliczyliśmy kilka lat w bractwie też nie świadczy o tym, że jesteśmy maniakami walki. Taki turniej to jedna bitwa, może turniej bojowy, łuczniczy... A poza tym całe mnóstwo spotkań z ludźmi, rozmów przy ognisku, zawierania znajomości itp. Tyle, że to nie jest tak widowiskowe i medialne.
Absolutnie nie nastawiamy się na siłowe załatwianie spraw. Przeciwnie. W końcu żeby się pookładać "sztachetami" nie trzeba się przebierać, wystarczy skoczyć na godzinkę do lasu... A tu chodzi o przygode, o opowieści, intrygi, o bohaterów i ich losy...
W podręcznikach przeważnie też jest rozbudowany rozdział o walce. A przecież nikt nie broni w ogóle nie walczyć przez kilka sesji...
To tyle refleksji
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
aileen
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: skądinąd
|
Wysłany:
Pią 11:19, 18 Sie 2006 |
|
Cytat: |
A poza tym całe mnóstwo spotkań z ludźmi, rozmów przy ognisku |
Pyt. 1 podstawowe: Jest szansa na ognisko?
Pyt. 2 - Czy gra również będzie sie toczyć w nocy, to znaczy czy będzie można w nocy "pogrywać" między postaciami i czy będzie to miało wpływ na II dzień gry?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Narghul
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Skąd: ...
|
Wysłany:
Pią 11:27, 18 Sie 2006 |
|
nie zakladalismy nocnych rozgrywek z jednego prostego powodu - teren gry nawet w dzien nie nalezy do zbyt jasnych niemowiac o nocy zreszta sami zobaczycie poza znalezienie was w tym lesie w nocy graniczyc bedzie z cudem.
ognisko hmmm zobaczymy co da sie zrobic ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Thjazjan
Allenstern ORG
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Skąd: z daleka
|
Wysłany:
Pią 12:29, 18 Sie 2006 |
|
nocny to raczej tylko z nawigacją satelitarną i lampami halogenowymi,m a drużyny musiały by być powiązane linami
a tego nie przewidujemy
idąc w nocy drzewa widac dopiero z 3 metrów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Caern
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Pią 15:41, 18 Sie 2006 |
|
aileen napisał: |
Pyt. 1 podstawowe: Jest szansa na ognisko? |
Niestety szans nie ma. Dyrekcja lasów traktuje las jak swoją prywatną własność i nawet w miejscu przeznaczonym na ognisko, gdzie będą cały czas ludzie (czyli karczma) zabraniają. Niestety.
aileen napisał: |
Pyt. 2 - Czy gra również będzie sie toczyć w nocy, to znaczy czy będzie można w nocy "pogrywać" między postaciami i czy będzie to miało wpływ na II dzień gry? |
Wszelkie nocne działania należy zgłosić ORGom po zakończeniu dnia gry. Dokładnie opisać co planujecie, a my rozstrzygniemy jakie będą tego skutki. Niestety ze względu na to, że jest to gęsty i ciemny nocą las, dodatkowo pełny wąwozów, pagórków, urwisk itp. oraz zakaz używania ognia, akcje nocne musimy rozegrać na niby
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rita
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 3miasto
|
Wysłany:
Śro 21:28, 23 Sie 2006 |
|
A co zpiszczelem? Czy mogę blokować uderzenia innej broni drzewcem piszczałki? Biore moją prawdziwą, rekonstrukcyjną
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
paskudny_goblin
Gość
|
Wysłany:
Śro 22:19, 23 Sie 2006 |
|
czy postać może na życzenie rezygnować ze stosowania umiejetności "silny cios" (zadając tylko jedno obrażenie zamiast dwóch) i "walka wręcz" (rezygnując z zadawania prawdziwych ran) ?
|
|
|
|
|
Caern
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Czw 1:17, 24 Sie 2006 |
|
Rita napisał: |
A co zpiszczelem? Czy mogę blokować uderzenia innej broni drzewcem piszczałki? Biore moją prawdziwą, rekonstrukcyjną |
Absolutnie nie!
hakownica, piszczel (czy cokolwiek takiego) może być w grze jako rekwizyt, ale działa jak każda broń palna, więc rzut woreczkiem symbolizuje strzał. W momencie walki należy taki sprzęt odrzucić!!! W walce bierze udział tylko i wyłącznie bezpieczna broń.
Ponadto - po odrzuceniu haka czy piszczela w drugiej ręce nie można mieć innej broni ponieważ są to bronie wymagające obu rąk do strzału. Dopiero po jego oddaniu można łapać inną broń.
paskudny_goblin napisał: |
czy postać może na życzenie rezygnować ze stosowania umiejetności "silny cios" (zadając tylko jedno obrażenie zamiast dwóch) i "walka wręcz" (rezygnując z zadawania prawdziwych ran) ? |
oczywiście
[edit draegg: dodam tylko, że gracze przed pojedynkiem mogą umówić się, informując o tym sędziego, na inne zasady rozegrania walki np. "do pierwszej krwi" - sprowadzenie przeciwnika do stanu agonii w trakcie pojedynku powoduje (po jego zakończeniu) realną utratę 1 PŻ, czy innej ilości PŻ, na którą się gracze umówili (jednak przy takich umowach nie działa ogłuszenie). Przed ciosem można też zaznaczyć, że nie będzie się używać jakiejś umiejętności czy zdolności, proszę jednak nie robić tego po fakcie.]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 18:01, 20 Wrz 2006 |
|
Pytanko czy można posiadać 2 pistolety i z nich strzelać czy wymaga to dodatkowych punktów.
|
|
|
|
|
jackal777
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Śro 22:27, 20 Wrz 2006 |
|
[draegg: ciach...ciach...ciach... ten komentarz do grzecznych nie należał]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
draegg
Administrator
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 492
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 6 razy
Skąd: KKK oddział w Łodzi
|
Wysłany:
Czw 17:46, 21 Wrz 2006 |
|
A teraz konkretniej:
na wszelkie pytania dotyczace mechaniki bedziemy mogli odpowiedziec po nowym roku - do tego czasu zamierzamy zamknac prace nad modyfikacja mechaniki, zasadami oraz fabula na przyszly rok.
Do tego czasu mozemy sobie podyskutowac bez udzielania wiazacych odpowiedzi.
Jesli zdazymy wczesniej - powiadomimy Was o tym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|