|
|
Autor |
Wiadomość |
Szyszak
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łukta
|
Wysłany:
Pią 12:30, 18 Sie 2006 |
|
PYTANKO:
Wyżywienie załatwiami sobie sami? (zupki chińskie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Thjazjan
Allenstern ORG
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Skąd: z daleka
|
Wysłany:
Pią 12:35, 18 Sie 2006 |
|
karczma będzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Narghul
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Skąd: ...
|
Wysłany:
Pią 13:08, 18 Sie 2006 |
|
conieco bedzie w karczmie ale ogolnie jedzonko oranizujecie sobie sami ... my placimy za nocleg i inne pierdoly.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Caern
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Pią 15:32, 18 Sie 2006 |
|
na pewno nie zaszkodzi zabrać ze sobą kanapki czy co kto chce - zupki chińskie raczej nie, ponieważ w lesie nie będzie gdzie upichcić.
Poza tym wkarczmie będzie można kupić (za allensternową walutę) jakieś jedzonko i pićko
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
aileen
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: skądinąd
|
Wysłany:
Pią 16:04, 18 Sie 2006 |
|
Cytat: |
na pewno nie zaszkodzi zabrać ze sobą kanapki |
Kaaanapki? bohaterowie gier fabularnych nie jedzą kanapek ... co najwyżej pajdę chleba ze szmalcem jak mają dużo szczęścia, a najlepiej - suchary
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Caern
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Pią 18:51, 18 Sie 2006 |
|
aileen napisał: |
Kaaanapki? bohaterowie gier fabularnych nie jedzą kanapek ... co najwyżej pajdę chleba ze szmalcem jak mają dużo szczęścia, a najlepiej - suchary |
Bujda!!
Bohaterowie rpg żywią się drutem kolczastym i sikają napalmem. A w niedziele i święta państwowe gwałcą nienarodzone dziewice i obdzierają ze skóry kombatantów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draganor
Gość
|
Wysłany:
Pią 19:03, 18 Sie 2006 |
|
Cytat: |
Natomiast uzdrawianie za pomocą magii jest dostępne kapłanom i magom. W WFRP jest osiem kolegiów magii - alchemicy należą do Kolegium Złota, uzdrawiacze do Kolegium Jadeitu, oprócz tego jest magia kapłańska - uzdrawianie jest przecież domeną Shallyi. Po co tworzyć osobne umiejętności skoro od czarów wybranych przez maga i modlitw wybranych przez kapłana będzie zależeć czym się będzie zajmował ? |
Wybaczcie, ale nie bardzo dotarły do mnie kolegia Może dlatego, że warmłotek nigdy nie był "moim" systemem, akurat w niego grałem jedynie kilka razy.
Czy cyrulik parający się nieco zielarstwem, alchemią i magią leczniczą należy do kolegium złota czy jadeitu? Czy aby zostać przydzielonym do kolegium należy ukończyć jakąś szkołę? (ważne dla historii postaci). Czy kolegia są obowiązkowe?
Jeśli tak, to czy kiedy wyśle już moją historię postaci na odpowiedni adres, to ktoś ułatwi mi żywot i przypożądkuje ją do kolegium ?
@up
tak, Tak, TAK! Rzeź niewiniatek, krew na ostrzu miecza, zapach topiącego się, ludzkiego tłuszczu o poranku, swąd spalenizny, syk moczu lejacego się na zgliszcza domostwa i sadystyczny uśmiech na twarzy pogryzającego kanapkę bohatera...
No, to jest żywot
|
|
|
|
|
paskudny_goblin
Gość
|
Wysłany:
Pią 19:37, 18 Sie 2006 |
|
Draganor napisał: |
Jeśli tak, to czy kiedy wyśle już moją historię postaci na odpowiedni adres, to ktoś ułatwi mi żywot i przypożądkuje ją do kolegium ? |
Jeśli chcesz pomocy, i nie boisz się zufać goblinowi, to chętnie służę: [link widoczny dla zalogowanych] . Sam jestem magiem, i w dziedzinie kolegiów orientuję się całkiem nieźle Pytaj o co chcesz.
|
|
|
|
|
paskudny_goblin
Gość
|
Wysłany:
Pią 19:47, 18 Sie 2006 |
|
Draganor napisał: |
Czy cyrulik parający się nieco zielarstwem, alchemią i magią leczniczą należy do kolegium złota czy jadeitu? |
jeśli zielarstwo, to zdecydowanie jadeit.
Draganor napisał: |
Czy aby zostać przydzielonym do kolegium należy ukończyć jakąś szkołę? (ważne dla historii postaci). Czy kolegia są obowiązkowe? |
Kolegia magii funkcjonują w Imperium. Są czymś w rodzaju magicznych uniwersytetów. Ale jesli uczyłeś się od swojego mistrza, to on także przekazał ci zdolności magiczne tylko jednego kolegium. Manipulowanie magią "kolorową", tzn czarami z kilku różnych kolegiow jest w realiach Warhammera zbyt poważnym wyzwaniem nawet jak dla ludzkich arcymagów. Dlateo magia jest podzielona na "kolory"
|
|
|
|
|
Draganor
Gość
|
Wysłany:
Pią 21:48, 18 Sie 2006 |
|
Dzięki mały zielony, bardzo mi pomogłeś
A tak na serio: jestem wdzięczny, bo w końcu wiem, na czym stoję. Jakbym miał jakiś problem to nie zawacham się spytać, choćby i Goblina
|
|
|
|
|
Cyel
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 1:39, 19 Sie 2006 |
|
paskudny_goblin napisał: |
Kolegia magii funkcjonują w Imperium. Są czymś w rodzaju magicznych uniwersytetów. Ale jesli uczyłeś się od swojego mistrza, to on także przekazał ci zdolności magiczne tylko jednego kolegium. Manipulowanie magią "kolorową", tzn czarami z kilku różnych kolegiow jest w realiach Warhammera zbyt poważnym wyzwaniem nawet jak dla ludzkich arcymagów. Dlatego magia jest podzielona na "kolory" |
Prócz tego funkcjonuje magia prostsza, niejako ludowa (hedge wizards?),ale to raczej sztuczki niż rzeczywiste czary. No i rzecz jasna są zakazane rodzaje magii dostępne ludziom, jak choćby nekromancja, pokrewna Lore of Death czyli Shyish, fioletowy kolor wiatru magii (lub jak wolą niektórzy fioletowy promień Gwiazdy Zachwianej Równowagi;)).
Jeśli grasz Elfem równiez obowiązuje podporządkowanie wiatrów magii,choć Elfy z racji na swój wiek mogę uczyć się z wielu szkół, podczas gdy człowiek musi poświęcić życie na zgłębianie jednej. Rzecz jasna Elf Wysokiego Rodu może korzystać z magii wszystkich kolorów -High Magic. Elf Leśny z magii lasu (wraz z nową edycją Leśne Elfy zostały odcięte od Lore of Life i zyskały własną dziedzinę magii)
Z tego co wiem tylko Slaanowie potrafią swobodnie korzystać z wszystkich wiatrów magii na raz. Ale ich nie spodziewam się spotkać na LARPie;)
A tak naprawdę wszystko to na dłuższą metę to kwestia fluffu, bowiem przypuszczam,że w wielu przypadkach efekt mechaniczny bedzie taki sam w grze. A czy to trafienie odbierające pasek zada Ognisty Pocisk, Wyssanie Duszy czy inne Spojrzenie Morka to w sumie...mniejsza z tym;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draganor
Gość
|
Wysłany:
Sob 9:05, 19 Sie 2006 |
|
Jakoś nie przepadam za elfami, choć jako mag zapewne powinienem się nań zdecydować. Będę grał człwiekiem, więc pewnikiem kolegium jadeitu bedzie moim.
A co do atakowania, to niechybnie masz rację, choć jak znam siebie, to wybiorę jedno zaklęcie ofensywne i pozostałe defensywne, bądź leczące.
Taki już mam styl gry - mało walki, dużo gadki i pomocy
Dzięki i tobie za pomoc, pozdrawiam,
Draganor
|
|
|
|
|
paskudny_goblin
Gość
|
Wysłany:
Wto 12:23, 22 Sie 2006 |
|
1. w zasadach ekwipunku jest fragment:
"Przedmiot nie wpisany w karcie postaci w realiach gry nie istnieje."
w związku z tym zastanawiam się czy powinienem wpisywać na kartę postaci swoją księgę czarów (ale pytanie dotyczy wszystkiego co przydatne tylko dla mnie). Jeśli wpiszę księgę to ktoś mógłby mi ją zabrać. A jeśli nie wpiszę to będzie traktowana tak jak część ubioru - będę tam sobie pisał co chcę, ale bez ryzyka kradzieży.
2. czy można kraść: a)rzutki zaklęć? , b)rzutki do broni strzeleckiej ?
3. czy jeśli chciałbym wpisać na kartę postaci 20 strzał to: a)muszę mieć 20 strzał w kołczanie czy może ich być mniej? b)muszę mieć 20 rzutek ?
|
|
|
|
|
Thjazjan
Allenstern ORG
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Skąd: z daleka
|
Wysłany:
Wto 12:42, 22 Sie 2006 |
|
1. nie trzeba wpisywac ubrania: spodnie, buty, koszula, szata, sukienka etc.
wszystko inne co bierze udział w grze musi byc wpisane
nie wpisane na karcie, oznacza, że nie istnieje fizycznie w grze a więc nie można używać
jeżeli masz fizycznie jakis przedmiot a nie ma go na karcie to MG może sie spytać skąd to masz i od razu pada podejrzenie, o kontrabandę
2. kraść, hmm...
a) rzutki zaklęć sa jedynie fizycznym odzwierciedleniem energii uzywanej do czarowania. nie można ich kraść, bo jakby tutaj ukraść magowi z reki kule ognia, albo jakiś eteryczny pocisk czy pancerz
b) rzutki do broni palnej..., teoretycznie można ukraśc ładunek prochowy i kulę, wtedy trzebaby odpisać z karty ofiary ładunek i dopisać do karty owego grabieżcy, nie zabiera się jednak fizycznie rzutek. wiążąca jest jednak opinia draegga i olorina, więc poczekaj na ich wypowiedź
3. propo łuków i kusz nie używamy rzutek tylko pacyn. jest do faktycznie strzała, tylko zamast metalowego grotu ma przyklejoną gąbkę. jeśli masz zapisane 20 strzał to musisz miec te 20 pacyn. przypominam jednak że strzały i bełty mozna "wyjąć z ciała ofiary"
[edit: po konsultacji - drewniane pacyny nieaktualne - używamy woreczków opisanych w tutorialu. Strzały w kołczanie mogą służyć jako uzupełnienie stroju - dekoracja. nie musi być ich fizycznie tyle ile będzie opisane na karcie postaci]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Narghul
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Skąd: ...
|
Wysłany:
Wto 21:12, 22 Sie 2006 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
hmmm a to ciekawe co kolega mowi bo ja jestem Krabem hmmm no prosze ]:->
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |