Forum Grupy Rekonstrukcji Fantastycznej Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Walka na Allenstern 2007 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Fensir




Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 280 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Wto 22:39, 27 Lut 2007 Powrót do góry

Wiesz Paskud, dla mnie lepiej jest jak mówisz Very Happy A pytanie to ciekawość ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Redy5




Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 215 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Wto 23:38, 27 Lut 2007 Powrót do góry

Thjazjan napisał:
Takie jest życie wybierając kolegium, mag raczej nie dostaje folderu czarów po których może wybrać kolegium. Można jedynie to przewidywać, po charakterze kolegium

Dobrze, o ile ktoś lubi symulacjonizm... Jest tylko drobny zgrzyt - kolorowy mag będzie ignorantem w kwestii innych kolegiów (będzie na ich temat wiedział tyle co inni gracze). Nie będzie mógł mówić "to czar typowy dla tych szarych chytrusów", albo "to była marna guślarska sztuczka". Mag niby słyszał, że jest jakaś inna magia, ale widział tylko własną Smile
Myślałem chwilę nad umiejętnością Teoria Magii - która dawałaby wgląd w listy czarów innych kolegiów (tak, żeby można było odgrywać czarodzieja-eksperta) - ale trudno by było znaleźć na nią punkty...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
draegg
Administrator



Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 492 Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: KKK oddział w Łodzi

PostWysłany: Śro 3:37, 28 Lut 2007 Powrót do góry

Zasady Walki postaram się wkleić na stronę jutro w nocy. Dzisiaj padam już z nóg.

Exclamation dziś lista Umiejętności została uzupełniona o WARZENIE MIKSTUR

Komunikat specjalny: Szanowni gracze, upraszamy się o odstrzeliwanie byków i niejasności w zasadach, abyśmy jak najwięcej z nich przed grą wyeliminowali - jesteśmy wszechmocni ale nie wszechwiedzący Wink Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WhiteHawk




Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Middenheim

PostWysłany: Czw 21:56, 01 Mar 2007 Powrót do góry

Mam pytanie odnośnie zdolności "Mocny łeb". Na ostatnim Allensternie posiadacz tej zdolności, jeśli dobrze pamiętam, opierał sie działaniom tortur. W obecnej chwili w opisie wymienionej zdolności nie ma takowego zapisku. I tu pojawia się moje pytanie. Czy w tym roku również to tak działa, czy już nie??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Redy5




Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 215 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Czw 22:45, 01 Mar 2007 Powrót do góry

a skoro już pojawił się wątek zmian w umiejętnościach... Czy konwersja postaci z poprzedniego Allensternu musi być dokładna, czy można się dopuścić jakiś zmian (np. zrezygnować z którejś umiejętności)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Olorin
Ojciec Założyciel



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 358 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: K.O.Z.A>

PostWysłany: Pon 23:01, 05 Mar 2007 Powrót do góry

WhiteHawk napisał:
Mam pytanie odnośnie zdolności "Mocny łeb". Na ostatnim Allensternie posiadacz tej zdolności, jeśli dobrze pamiętam, opierał sie działaniom tortur. W obecnej chwili w opisie wymienionej zdolności nie ma takowego zapisku. I tu pojawia się moje pytanie. Czy w tym roku również to tak działa, czy już nie??


W tym roku "Mocny łeb" działa jak w opisie, czyli pozwala zachować przytomność w trakcie agonii i nic więcej. Postać z tą zdolnością nie jest odporna na tortury.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Olorin
Ojciec Założyciel



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 358 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: K.O.Z.A>

PostWysłany: Pon 23:13, 05 Mar 2007 Powrót do góry

paskud napisał:
na początek uwaga dotycząca tworzenia postaci - zaznaczcie wyraźnie czy możliwe jest kilkakrotne wykupywanie pojedynczej umiejętności albo zdolności w celu zdublowania efektu (na przykład: czy można wykupić dwa razy Hipnozę, żeby móc korzystać z niej dwa razy dziennie, Pierwszą pomoc aby dostać wiecej "bandaży", dwa razy Dodatkowy dochód itp.)


Nie można dublować umiejętności ani zdolności.

paskud napisał:
Mam też wątpliwości co do Hipnozy - wydaje sie, że jest nieco zbyt słabą umiejętnością w stosunku do jej kosztu. Pięć punktów za półtorej minuty losowej zabawy... Może dać przynajmniej trzy jej zastosowania na dzień?


Kwestia wyczucia chwili i odpowiedniego użycia umiejętności. Koszt nie ulegnie zmianie, ani częstotliwość stosowania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Redy5




Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 215 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Wto 13:20, 06 Mar 2007 Powrót do góry

Olorin napisał:
Kwestia wyczucia chwili i odpowiedniego użycia umiejętności. Koszt nie ulegnie zmianie, ani częstotliwość stosowania.

Rozumiem, pewnie będzie to całkiem przydatna umiejętność Smile Porównałem ją sobie ze skrytobójstwem, które też jest drogie, ale które możesz stosować kiedy chcesz i ile chcesz (a skoro ktoś wyda na nie punkty, to będzie chciał z niego korzystać Razz ).

Zasady są niezłe, ale jako Warhammerowy ortodoks muszę przyznać, że może być trudno zrobić niektóre postacie (na przykład fioletowego maga potrafiącego walczyć tą swoją dwuręczną kosą) albo nawet szarego- potrafiącego się posługiwać mieczem. Sporo zależy od uzyskania dodatkowych punktów...

Przydałyby się wreszcie zasady dotyczące walki i broni - moja banda wreszcie zaklepałaby profesje, i zaczęła zabrać się za kupowanie i szycie.

No i mam pytania z kategorii "Cwaniactwo":
- czy cała drużyna może nocować bezpiecznie w lesie? Na przykład gdyby uznać, że ci z nich mający Sztukę przetrwania dbają o bezpieczeństwo pozostałych?
- czy można okraść kogoś bez informowania go o tym (a więc czy nie ma problemu w tym, że on nie skreśli przedmiotu z karty dopóki się nie zorientuje, że go okradziono) ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Narghul
Ojciec Założyciel



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 590 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: ...

PostWysłany: Wto 13:40, 06 Mar 2007 Powrót do góry

nocleg w lesie - jesli cala banda zostaje w lesie i powiadomi ze wystawia warty, piluje ognia itp to raczej nic sie nie stanie no chyba ze na przypal nocuja to wtedy wtopa.

tego drugiego raczej nie ominiemy bo ludzie sa jacy sa i nie chcemy problemow typu ktos cos zawina niby na larpie a faktycznie ukradl i tyle Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fensir




Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 280 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Śro 19:46, 07 Mar 2007 Powrót do góry

Kiedy do stu tysięcy zabitych chaotyków na stronce pojawi się tabelka walki? To żecz na którą dużo osób czeka z utęsknieniem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Narghul
Ojciec Założyciel



Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 590 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: ...

PostWysłany: Śro 20:28, 07 Mar 2007 Powrót do góry

cierpliwosc jest cnota ]:-> do 200 tys par elfich uszu !!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
draegg
Administrator



Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 492 Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: KKK oddział w Łodzi

PostWysłany: Czw 12:24, 08 Mar 2007 Powrót do góry

powinienem jutro skonczyc strone z zasadami walki.

acha, zapomnialem dodac... do 300 tysiecy chrabaszczy z fioletowawymi szczekoczulkami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fensir




Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 280 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Czw 18:09, 08 Mar 2007 Powrót do góry

To dobrze, będę mógł szybko zaplanować moją niezniszczalną postaćVery Happy
Do 400 tysięcy dendrofili.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fensir




Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 280 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pią 11:37, 09 Mar 2007 Powrót do góry

Pytanie: Co trzeba mieć na sobie żeby zbroja klasyfikowała się do ciężkiej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Redy5




Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 215 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Pią 13:35, 09 Mar 2007 Powrót do góry

popsuliście szyki mojemu kumplowi. Chciał grać High elfem i zrobił sobie tarczę podobną do tej z [link widoczny dla zalogowanych] (bardzo długa, bardzo wąska i mało przydatna, ale wygląda niesamowicie). Czy jest jakaś szansa na obejście zasad, tak, żeby można było zagrać elfem z elfią tarczą (podobną do [link widoczny dla zalogowanych] tzn. tarcza trójkątna, albo łezka ale dłuższa niż 80 cm)? Może dopuścić jeśli jest węższa niż 50 cm ? Albo dodać jakaś nową umiejętność, która by pozwalała elfom na coś takiego?

i kolejny pomysł zabawki na którą wpadliśmy w grupie (ale jak widzę, całe szczęści, że nie zaczęliśmy realizować). W zasadach jest fragment:
Cytat:
Zamiast łuków i kusz stosujemy żółte rzutki (woreczki wypełnione ryżem) jako pociski, którymi rzuca się do celu swoją własną, osobistą i zintegrowaną z własnym ciałem ręką

z łukiem nie da się tego zrobić, ale można przygotować imitację pistoletu, albo kuszy tak, żeby dało się z nich strzelać woreczkami. Mówię o kuszy z naciągiem do kilku kilogramów (łuczysko zrobione z plastiku). Pistolet musiałby zawierać jakiś mechanizm ze zprężyny albo gumy (ale nadal strzał z niego byłby słabszy i miał mniejszy zasięg niż rzut ręką, możliwe, że byłby celniejszy). Wszystko przez to, że nasi strzelcy woleliby klimatyczniejsze zabawki niż dłoń+woreczek. Nie musi być efetywniej, ważne żeby było realniej... Gdy ktoś z woreczkiem w dłoni celuje w ciebie to nie to samo, gdy celuje ktoś z pistoletem. I teraz pytanie: czy dopuszczacie możliwość użycia takich strzelających woreczkami zabawek? Naturalnie po przetestowaniu ich przed grą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Redy5 dnia Pią 14:02, 09 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)