 |
|
Autor |
Wiadomość |
Fensir
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany:
Wto 21:01, 07 Sie 2007 |
 |
Ehh, cóż tu powiedzieć. Koszt broni palnej jest śmiesznie mały. Za 4PP mamy narzędzie śmierci. A teraz jak wiadomo, łatwo można dostać replikę i tanio, pistoletu. IMO umiejętność broń palna czy inny diabeł powinna kosztować przynajmniej 6PP, bo jest to po prostu zabójstwo. Swoją droga powinna nie działać w deszczu, ale to już inna historia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Cyel
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 11:17, 08 Sie 2007 |
 |
Fensir napisał: |
Ehh, cóż tu powiedzieć. Koszt broni palnej jest śmiesznie mały. Za 4PP mamy narzędzie śmierci. A teraz jak wiadomo, łatwo można dostać replikę i tanio, pistoletu. IMO umiejętność broń palna czy inny diabeł powinna kosztować przynajmniej 6PP, bo jest to po prostu zabójstwo. Swoją droga powinna nie działać w deszczu, ale to już inna historia... |
O wiele dziwniejszą rzeczą jest różnica kosztu między bronią zwykłą i dwuręczną -same zyskanie tak dużego zasięgu (180cm? ktos próbował walki metrowym mieczem przeciw niemal dwumetrowej włóćzni ?) jest warte kilku punktów a tu na dodatek broń ta zadaje większe obrażenia ! ! !
Mam dziwne wrażenie, że przecietna druzyna powergamerów-klepaczy będzie oddziałem pikinierów..tylko ciekawe ile takich druzyn na LARPie się pojawi ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Caern
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Śro 15:16, 08 Sie 2007 |
 |
Cyel napisał: |
O wiele dziwniejszą rzeczą jest różnica kosztu między bronią zwykłą i dwuręczną -same zyskanie tak dużego zasięgu (180cm? ktos próbował walki metrowym mieczem przeciw niemal dwumetrowej włóćzni ?) jest warte kilku punktów a tu na dodatek broń ta zadaje większe obrażenia ! ! !
Mam dziwne wrażenie, że przecietna druzyna powergamerów-klepaczy będzie oddziałem pikinierów..tylko ciekawe ile takich druzyn na LARPie się pojawi ...  |
Niekoniecznie. Po pierwsze noszenie się z takimi pałąkami jest bardzo niewygodne. Po drugie rzeczywiście walka bronią dwuręczną daje przewagę, ale w otwartym terenie. A pamiętajcie, że teren naszej gry to las, w dodatku gęsty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fensir
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany:
Śro 16:46, 08 Sie 2007 |
 |
Cyel napisał: |
O wiele dziwniejszą rzeczą jest różnica kosztu między bronią zwykłą i dwuręczną -same zyskanie tak dużego zasięgu (180cm? ktos próbował walki metrowym mieczem przeciw niemal dwumetrowej włóćzni ?) jest warte kilku punktów a tu na dodatek broń ta zadaje większe obrażenia ! ! !
Mam dziwne wrażenie, że przecietna druzyna powergamerów-klepaczy będzie oddziałem pikinierów..tylko ciekawe ile takich druzyn na LARPie się pojawi ...  |
Primo: Przy koszcie 4PP dla broni dwuręcznej jest ona wyważona, czemu? Bo nie zadziałasz nią na 3 metry, i nie wszędzie znajdziesz zamach (cholerny brak sztychów...).
Duo: Bronią palną zadasz zawsze 3pkt. obrażeń, a bronią dwuręczną, już od średniego pancerza zadajesz tylko dwa. Poza tym, przy posiadaniu dwóch pistoletów możesz zabić bardzo żywotną postać
A co do drużyn: Na obecnych zasadach mocna drużyna to pryszcz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Rav
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nidzica
|
Wysłany:
Pon 8:30, 13 Sie 2007 |
 |
Skoro oficjalnie obowiązujące zasady już się ukazały, zaczynam się dopytywać:
1. Czemu pierwsza pomoc działa tylko w trakcie agonii jakiejś postaci? Nie można kogoś podleczyć, jeśli stracił np. 1 pasek życia?
2. Paski życia - jakiej będą długości i z czego zamierzacie je przygotować?
3. Pieniądze! Wiem, że ORG-owie na starcie przydzielają każdemu daną ilość pieniędzy. To samo tyczy się pieniędzy z questów, czy o te już trzeba samemu zadbać? (tutaj mogę na priv dokładniejszy opis wysłać, żeby nie zdradzać za dużo)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Thjazjan
Allenstern ORG
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Skąd: z daleka
|
Wysłany:
Pon 9:22, 13 Sie 2007 |
 |
to ja może tak:
Ad2. Paski życia wszyscy dostaną przed grą i zobaczą w jednym czasie. Jak będzie wiadomo wcześniej to jeszcze ktoś może wpaść na pomysł dorobienia sobie na własną rękę.
Ad3. Pieniądze są już gotowe i my zajmiemy się ich rozpowszechnianiem, zarówno na początku jak i w questach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zielak
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Pią 21:34, 17 Sie 2007 |
 |
Taka krótka refleksja przed koncem LARPa, nie wiem jak byla mechanika w zeszłym roku, ale w tym praktycznie zabiła walkę o Jagerfort.
Kazdy wie o czym mowie, frustracja była wszędzie. Ogólny brak dynamiki zabił zdobywanie fortu...
Oczywiscie żalu nie chowam tylko takie spostrzeżenie trzeźwym okiem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
jackal777
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pią 23:03, 17 Sie 2007 |
 |
Pax, nie możecie nic mówić aż nie powiem koniec paxu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |