Autor |
Wiadomość |
Gothard
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Allenstein
|
Wysłany:
Nie 2:28, 28 Sty 2007 |
|
Ja p******, za przeproszeniem, słownik i dopiero powinni Cię gdziekolwiek dopuścić! I nie tłumacz się dysleksją czy inną dysortografią. Zacznij czytać książki i samo przyjdzie!!!!!!!
[MOD draegg: Gothard, trochę spokojniej. Nie bądź agresywny, wielu ludzi zęby bolą gdy czytają teksty dyslektyków (tych leniwych), jednak zaciskają szczęki i spokojnie tłumaczą, którędy droga]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Caern
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Czw 4:42, 22 Mar 2007 |
|
Wielkie CHLAST!!!
by Caern.
watek przeniesiony do tematu Walka na Allenstern 2007.
Czy ktos ma pytania dotyczace innych zasad? Moze ktos jest zainteresowany innymi kwestiami albo - a to nawet lepiej - ma swoje pomysly? sugestie?
np.
jak mozna kogos skutecznie okrasc?
jak moge wyczuc magie w otoczeniu?
czy moge stworzyc magiczny przedmiot?
czy moja postac musi wydawac PP na zdolnosci tylko z listy czy moge zaproponowac swoje?
caly swiat rpg i larpa stoi otworem, wiec nadawajcie!
Tworzmy to razem!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Redy5
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Skąd: Nidzica
|
Wysłany:
Wto 14:10, 08 Maj 2007 |
|
a ja mam pewną wątpliwość. Powiedzmy, że chcę grać magiem i nie brałem udziału w poprzednim LARPie. Aby posługiwać się magią tajemną potrzeba 13 punktów, co oznacza, że na historii i stroju trzeba zarobić trzy punkty. Równocześnie aby poznać listę zaklęć czarodzieja trzeba najpierw zgłosić wam postać.
Zeby mieć pewność, że zagra się magiem znającym magię Tajemną trzeba najpierw przygotować historię i strój (aby móc przesłać fotkę i przekonać się ile jest wart). I tu pojawiają się małe paradoksy:
- skąd mam wiedzieć co napisać w historii, skoro będę wiedział dopiero po rozdaniu punktów: czy jestem uczniem czarodzieja, czy już magiem z Kolegium?
- wątpliwość perfekcjonisty: czy robić strój ucznia czy szatę maga?
i jeszcze jedno związane z tym zagadnienie: jeśli prześlę wam historię postaci, ale bez zdjęcia stroju (czyli nie będzie jeszcze pewne kim zagram na LARPie) to czy dostanę do wglądu listę zaklęć ucznia czarodzieja, czy moze też listę czarów z Kolegium do którego aspiruję? A moze czary dostanę dopiero przed grą?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Karasu
Ojciec Założyciel
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Śro 8:04, 09 Maj 2007 |
|
Słuszna uwaga.
Osobiście widzę to tak, że najrozsądniej będzie wysłać najpierw historię. Z założeniem, że uzyskało się już stopień magistra. Orgowie ocenią historię i jeśli będzie dobra, potwierdzą. Jeśli będzie hmmm... dostateczna mogą dopuścić, z zaznaczeniem, że oczekujemy porządnego stroju.
Jeśli nastąpi rzeczopne dopuszczenie do wglądu będzie lista Kolegium.
Jeśli z kolei historia będzie napisana o uczniu, to ucznia oczekujemy. Co nie znaczy, że nie będzie można spróbować awansować
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jackal777
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Nie 0:04, 27 Maj 2007 |
|
Wpisałem w wyszukiwarce forumowej "niewidzialność" i nic nie znalazłem, więc pytam, czy będzie taka możliwośc żeby skrzyżować ręce i biegać niewidzialnym czy jeszcze nie ten etap. Ja wiem że to ciężko wszystkim wytłumaczyć i żeby to dobrze wyszło w grze ale fajnie by było i dla złodzieji i dla magów być niewidzialnym. Dziękuję za odpowiedz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Olorin
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: K.O.Z.A>
|
Wysłany:
Nie 0:53, 10 Cze 2007 |
|
jackal777 napisał: |
Wpisałem w wyszukiwarce forumowej "niewidzialność" i nic nie znalazłem, więc pytam, czy będzie taka możliwośc żeby skrzyżować ręce i biegać niewidzialnym czy jeszcze nie ten etap. Ja wiem że to ciężko wszystkim wytłumaczyć i żeby to dobrze wyszło w grze ale fajnie by było i dla złodzieji i dla magów być niewidzialnym. Dziękuję za odpowiedz. |
Nie będzie niewidzialności.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kościej
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Olsztyn-Zatorze
|
Wysłany:
Sob 11:51, 16 Cze 2007 |
|
Witam,
1. Czy będzie można kraść?? Bo jako łotrzk nietylko na otwieraniu zamków się znam
2. Czy przu używaniu skrytobujczego ciosu musi być obecny DO??
I czy można go użyć gdy druga postać niewie o zabójcy czy poprostu niespodziewa się ataku??
3. Oraz czy przy każdym innym zabójstwie (oczywiscie tajemnym) musi być DO? Bo jeśli drugi gracz niepogodzi się ze śmiercią i zacznie protestować może ujawnić zabójce jak i zabójstwo;/,może popsuć zabawe zabijającemu.
Podrawiam Kościej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kościej
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Olsztyn-Zatorze
|
Wysłany:
Pon 22:24, 25 Cze 2007 |
|
temat chyba się zamknął....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
draegg
Administrator
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 492
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 6 razy
Skąd: KKK oddział w Łodzi
|
Wysłany:
Wto 9:57, 26 Cze 2007 |
|
@ Kosciej:
ad 1: na ten temat musi sie wypowiedziec ORG od LARPowej mechaniki, prosze Cie o cierpliwosc, bo temat jest w naszym gronie dyskutowany - co i na jakich zasadach mozna podwedzic.
ad 2: niekoniecznie. Tak, mozna uzyc skrytobojczego ciosu wobec niczego nie spodziewajacej sie ofiary (w koncu cios ten ma byc SKRYTOBOJCZY )
ad 3: nie jest konieczna obecnosc DO. Ale jak sam zauwazyles, jesli ktos bedzie protestowac nie zgadzajac sie z zasadami - bez werdyktu DO sie nie obejdzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saint Patrick
Allenstern ORG
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Zamek Allenstern - Warszawa
|
Wysłany:
Wto 17:29, 26 Cze 2007 |
|
czy można kraść? jak najbardziej
część sukcesu to twoje umiejętności w świecie rzeczywistym, czy będziesz potrafił stworzyć i wykorzystać sytuację
reszta jest bardziej umowna, jeżeli z twojego opisu postaci będzie wynikało że potrafisz kraść, na przykład odcinając sakiewki od pasków etc. to jest możliwość przeprowadzenia takiej akcji na zasadzie pół umownej - a to oznacza, że...udajesz się do MG / DO i deklarujesz akcje, potem musisz ją do pewnego stopnia odegrać, np. zakraść się do ofiary, znacząco na nią wpaść, zagadać, etc. jeżeli MG /DO uzna, że akcja zakończyła się powodzeniem wtedy ty czmychasz z fantami a okradziony jest, no cóż, okradziony. zapewne prędzej czy później zauważy że został obrabowany.
notka do innych - to że jakiejś umiejętności (nie dotyczy czarów) nie znajdujecie w spisie, to nie oznacza, że nie można czegoś takiego zrobić. Ale wszystko musi wnikać z opisu postaci, potem liczy się was pomysł i zdrowy osąd MG/DO.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fensir
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany:
Wto 17:49, 26 Cze 2007 |
|
Ja mam taki pomysł: Złodziej podchodzi do okradanego, przylepia do rzeczy którą ma zamiar ukraść kawałek taśmy klejącej i mówi MG. Potem jeżeli nikt nie zauważył złodzieja MG wręcza mu za jakiś czas tą rzecz, oczywiście tak żeby nikt nie widział
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kościej
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Olsztyn-Zatorze
|
Wysłany:
Śro 20:03, 27 Cze 2007 |
|
Fensit, bardzo dobry pomysł! Wpadłem na jedną rzecz. Żeby walka toczyła się sprawniej powinny być paski zbroi w sensie że każdemu rodzaju pancerza przydzielony jest kolor. Żeby niebyło wątpliwości i oszustw podczas walki że jedna ma inny rodzaj pancera niż naprawde, i co ułatwi zabójcy określenie czy położy kogoś za jednym zamachem czy nie, no chyba że bedzie przy każdej walce DO który będzie wszystko kontrolował.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Thjazjan
Allenstern ORG
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Skąd: z daleka
|
Wysłany:
Śro 22:41, 27 Cze 2007 |
|
różne kolory są, ale dla różnych ras,
jak wprowadzimy kolory dla rodzaju zbroi to nic nie będzie wiadomo,
a gracze będą wyglądać jak przemykające między drzewami tęcze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Alex'ander
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: wprost z legendy
|
Wysłany:
Czw 8:16, 28 Cze 2007 |
|
Biorac pod uwage to ze kolorystyka stroju nie zamyka sie w granicach zieleni i brazu to takczysiak będzie "tęczowo". Ja porponuje zamiast nowych kolorów na takowych paskach dopisac, dodrukowac literki badz cyferki oznaczjace dany typ pancerza jak cus. Zreszta jak zauważył Thjazjan kolory odgrywaja juz swoja role.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Caern
Ojciec Założyciel
Dołączył: 10 Cze 2005
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Skąd: Allenstern
|
Wysłany:
Wto 17:53, 07 Sie 2007 |
|
uzupełnienie do zasad:
czar magii prostej klatka działa przez 30 minut.
broń palna przebija tarcze. jeżeli ktoś przyjmie woreczek oznaczający strzał z broni palnej na tarczę, to zbiera normalne obrażenia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|